javascript - Angular 4 Bootstrap dropdown require Popper.js -


i have fresh created angular 4 cli app. after running this:

npm install bootstrap@4.0.0-beta jquery popper.js --save 

and editing .angular-cli.json this:

"styles": [   "styles.css",   "../node_modules/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css" ], "scripts": [   "../node_modules/jquery/dist/jquery.slim.min.js",   "../node_modules/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js",   "../node_modules/popper.js/dist/umd/popper.min.js" ], 

i still have issue in chrome console:

uncaught error: bootstrap dropdown require popper.js (https://popper.js.org)     @ eval (eval @ webpackjsonp.../../../../script-loader/addscript.js.module.exports (addscript.js:9), <anonymous>:6:17548)     @ eval (eval @ webpackjsonp.../../../../script-loader/addscript.js.module.exports (addscript.js:9), <anonymous>:6:23163)     @ eval (eval @ webpackjsonp.../../../../script-loader/addscript.js.module.exports (addscript.js:9), <anonymous>:6:50902)     @ eval (<anonymous>)     @ webpackjsonp.../../../../script-loader/addscript.js.module.exports (addscript.js:9)     @ object.../../../../script-loader/index.js!../../../../bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js (bootstrap.min.js?f885:1)     @ __webpack_require__ (bootstrap a2f1d85ef068872b0530:54)     @ object.2 (scripts.bundle.js:66)     @ __webpack_require__ (bootstrap a2f1d85ef068872b0530:54)     @ webpackjsonpcallback (bootstrap a2f1d85ef068872b0530:25) 

how fix this?

include popper.js before bootstrap.js:

"scripts": [   "../node_modules/jquery/dist/jquery.slim.min.js",   "../node_modules/popper.js/dist/umd/popper.min.js"   "../node_modules/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js", ], 

Comments

Popular posts from this blog

python Tkinter Capturing keyboard events save as one single string -

android - InAppBilling registering BroadcastReceiver in AndroidManifest -

javascript - Z-index in d3.js -