javascript - Angular-4 min.js/.js file not loading -


i trying use js in angular 4 , copy/past required js files in assets folder min.js files goes under js files, don't know why? scripts failed load , progress bar not working, there no error on browser console, can tell do?
here index.html code

<!doctype html> <html lang="en"> <head>   <meta charset="utf-8">   <title>revdashboard</title>   <base href="/">    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">   <!-- meta, title, css, favicons, etc. -->    <meta http-equiv="x-ua-compatible" content="ie=edge">   <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">    <title>reviews ai! | </title>    <!-- bootstrap -->   <link href="assets/vendors/bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet">   <!-- font awesome -->   <link href="assets/vendors/font-awesome/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet">   <!-- nprogress -->   <link href="assets/vendors/nprogress/nprogress.css" rel="stylesheet">   <!-- icheck -->   <link href="assets/vendors/icheck/skins/flat/green.css" rel="stylesheet">    <!-- custom theme style -->   <link href="assets/build/css/custom.min.css" rel="stylesheet">   </head> <body class="nav-md">   <app-root></app-root>   <!-- jquery -->   <script src="assets/vendors/jquery/dist/jquery.min.js"></script>   <!-- bootstrap -->   <script src="assets/vendors/bootstrap/dist/js/bootstrap.min.js"></script>   <!-- fastclick -->   <script src="assets/vendors/fastclick/lib/fastclick.js"></script>   <!-- nprogress -->   <script src="assets/vendors/nprogress/nprogress.js"></script>   <!-- bootstrap-progressbar -->   <script src="assets/vendors/bootstrap-progressbar/bootstrap-progressbar.min.js"></script>    <!-- custom theme scripts -->   <script src="assets/build/js/custom.min.js"></script> </body> </html> 

here code use progress bar

<td class="project_progress">  <div class="progress progress_sm">  <div class="progress-bar bg-green" role="progressbar" data-transitiongoal="57"></div>  </div>  <small>57% complete</small> 

there images of file: enter image description here

here page image enter image description here


Comments

Popular posts from this blog

python Tkinter Capturing keyboard events save as one single string -

android - InAppBilling registering BroadcastReceiver in AndroidManifest -

javascript - Z-index in d3.js -